Złoty rzepak. Nowa marka premium od Wilmar
Jako jeden z wiodących producentów wyrobów przetwórstwa rzepaku, wprowadzamy na rynek nową markę spożywczą zimnotłoczonego, rafinowanego oleju rzepakowego “Złoty Rzepak”. Tym samym debiutujemy na rynku FMCG.
Zdrowie naszych klientów jest dla nas ważne!
Podobnie jak jakość, rodzime pochodzenie surowca i naturalne metody wytwarzania „Złotego Rzepaku”. Opracowane i wdrożone metody produkcji dają unikatowe walory jakościowe naszych produktów. Jednak to przede wszystkim potrzeby coraz bardziej świadomych konsumentów oraz obserwacja rynku zaowocowały stworzeniem nowej marki, która oferuje rafinowany olej rzepakowy tłoczony na zimno bez użycia ekstrakcji chemicznej.
Bez ekstrakcji chemicznej, czyli bez heksanu
Zespół naszych specjalistów opracował unikatowy proces przetwarzania rzepaku. Unikatowość tego procesu polega między innymi na tłoczeniu ziaren rzepaku na zimno bez użycia ekstrakcji chemicznej oraz unikatowej metodzie rafinacji. Czemu jest to dla nas takie ważne? Heksan jest rozpuszczalnikiem chemicznym, dość powszechnie wykorzystywanym w tradycyjnym przetwórstwie nasion rzepaku. Nie jest substancją obojętną dla naszego zdrowia. Stworzyliśmy zatem produkt, jaki sami chcielibyśmy spożywać. Powstaje wyłącznie dzięki procesom, w których odpowiednio dobrano nasiona, ciśnienie i temperaturę. Rafinowany, zimnotłoczony olej rzepakowy, dzięki któremu potrawy smakują jak dawniej!
Na sklepowych półkach olej pojawi się w butelkach o pojemności 0.5, 1, 2 i 3 litry. W sprzedaży będą również dostępne duże butelki o pojemności 5 oraz 10 litrów przeznaczone na rynek profesjonalny HORECA.
Więcej na ten temat na stronie zlotyrzepak.pl
Kontakt:
sprzedaż, dystrybucja: sprzedaz@zlotyrzepak.pl